Jonoforeza

Chcąc pomóc naszym pacjentom wrócić do pełnej sprawności stale poszerzamy zakres naszych usług. W ramach zabiegów fizjoterapeutycznych oferujemy Tobie możliwość skorzystania z JONOFOREZY.

Jest to jedna z metod elektroterapii stosowanej w fizjoterapii. Zwana również terapią jonową, polega na wprowadzeniu lekarstwa za pomocą prądu stałego w określone miejsce na ciele pacjenta. Metoda cieszy się coraz większą popularnością, ponieważ jest bezpieczna i skuteczna.

Dom opieki dla osób starszych

Jonoforeza Warszawa

– bezpieczny i skuteczny zabieg w sercu Mazowsza

Dzięki podaniu leku bezpośrednio do tkanki, efekt leczenia jest szybciej odczuwalny niż podczas zażywania leków drogą pokarmową. Dlatego jeśli szukasz placówki, gdzie możesz bezpiecznie wykonać zabieg JONOFOREZY w WARSZAWIE lub okolicy, zapoznaj się z ofertą naszego ośrodka. Od centrum Warszawy dzieli nas zaledwie 35km. Fizjoterapeuci którzy u nas pracują posiadają wieloletnie doświadczenie oraz niezbędne uprawnienia. Dlatego możesz być pewien, że zabieg JONOFOREZY zostanie wykonany z zachowaniem wszelkich zasad higieny i bezpieczeństwa.

JONOFOREZA WARSZAWA – wskazania

• Stany zapalne skóry oraz tkanek
  • stany po urazach
  • polineuropatie
  • zwyrodnienia kręgosłupa
  • blizny
  • problemy z napięciem mięśniowym
  • przykurcze
  • stany zapalne oka
  • bóle stawów i mięśni
  • trądzik
  • bóle kręgosłupa

JONOFOREZA WARSZAWA – przeciwwskazania

• gorączka
  • ogólne osłabienie organizmu
  • miażdżyca
  • endoprotezy
  • ropiejące rany, owrzodzenia
  • ciąża
  • zakrzepy
  • stany ropne
  • niezagojone rany
  • zapalenie żył
  • nowotwory
  • zaburzenia czucia

JONOFOREZA WARSZAWA – sposoby wykonywania zabiegu w Centrum Rehabilitacji „Obok Lasu”

• Jonoforeza labilna – podczas zabiegu wykorzystuje się elektrody czynne i bierne. Z powodzeniem stosowana podczas leczenia blizn lub zmian trądzikowych.
  • Jonoforeza stabilna – podczas zabiegu wykorzystuje się tylko elektrodę czynną. Najczęściej stosowana u pacjentów po urazach lub z bólami kręgosłupa.

Obydwa sposoby można wykorzystać jako zabieg miejscowy lub ogólny. Pacjent, który poddawany jest zabiegowi JONOFOREZY odczuwa tylko delikatne mrowienie. Wykorzystanie jonów, które dostarczane są do organizmu dzięki zastosowaniu prądu, poprawia krążenia, odżywia komórki oraz działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie. Najlepsze efekty odczuwalne są po wykonaniu serii zabiegów (10-20). Jeden zabieg trwa ok 20 minut.

Dom opieki dla osób starszych

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą dostępnych zabiegów. W naszym ośrodku możemy zaoferować Państwu zarówno pojedyncze zabiegi, jak i turnusy rehabilitacyjne. Turnusy rehabilitacyjne polecamy w szczególności osobom niepełnosprawnym, po operacjach i zabiegach oraz z chorobami przewlekłymi.